10 клас

    

Шановні учні!!!

Вам необхідно виконати всі практичні роботи та проект до 24.05.2020 року та відправити їх на пошту. 

18.05 - буде проведено річну контрольну роботу на уроці у zoom. 

Для виконання проекту можна використати випадаючі списки. Так буде наглядніше. Як їх використати перегляньте відео-уроки.

 ЗАВДАННЯ виконати з 16.03 по 19.03
(на наступні завдання необхідно перейти далі по сторінці)
 Для початку роботи над новим проектом давайте повторимо роботу у електронних таблицях. Для цього перейдіть за вкладкою (https://onlinetestpad.com/ua/test/9820-tablichnij-procesor-excel ) та пройдіть онлайн тест. Результат цього тесту та відправте на електрону пошту - tdariy68@gmail.com. 

Якщо виникнуть труднощі то перегляньте відео а потім поверніться до тесту!!!

Після виконання цього завдання зробіть лабораторну роботу та надішліть файл з виконанною роботою на пошту - tdariy68@gmail.com.

Лабораторна робота


Технологія роботи з функціями в ms excel


Мета: Отримати навички роботи з функціями за допомогою майстра функцій. Робота з діапазоном комірок. Використання у формулах імен комірок. Копіювання інформації, формул.

ЗАВДАННЯ


1.      Оформіть табель обліку відпрацьованого часу за зразком.





2.      Заповнити таблицю за наступними правилами:

¾    у робочі дні проставити кількість відпрацьованих годин (наприклад: 8 – якщо людина працює повний робочий день, 4 – якщо людина працює півдня) (скористайтеся копіюванням);
¾    у вихідні дні проставити букву „н”; якщо у вихідний виходили на роботу, то проставити кількість відпрацьованих годин;
¾    буквою „х” позначити дні хвороби за лікарняним;
¾    буквою „п” позначити прогули;
¾    буквою „в” позначити дні відпустки.
3.      Порахувати дні явок, використавши статистичну функцію СЧЕТ.
4.      Порахувати пропущені дні, використавши статистичну функцію СЧЕТЕСЛИ, вказавши у якості діапазону усі числа місяця, а критерій, відповідно до заповнюваного стовпця, в лапках одну з букв: „х”, „п”, „в”.
5.      Відпрацьовано годин - знайти через математичну функцію СУММА (Автосумма).
6.      Знайти найменшу і найбільшу кількість відпрацьованих годин (статистичні функції МИН, МАКС).
7.      За допомогою умовного форматування виділити дні пропущені за хворобою.
8.      Додати перед таблицею рядок і написати його назву: «Табель обліку відпрацьованого часу».
9.      Змінити назву листа на „Табель” (контекстне меню на ярлику листа).
10.  Встановити такі параметри сторінки, щоб таблиця вміщалася на один лист альбомного формату А4 (команди Предварительный просмотр, Параметры страницы).
11.  Зберегти файл.

Теоретичні відомості
Функції. Excel містить понад 400 вбудованих функцій.
Для роботи з функціями існує спеціальна панель інструментів Функции (Рис.1), а також для швидкого виклику на панелі Главная існує кнопка , а в рядку формул . Функції розбиті на декілька категорій: текстові, математичні, фінансові, логічні, статистичні та інші.

Рис.  1

Функція має ім’я та список аргументів, які записуються у круглих дужках. Наприклад:

Аргументами можуть бути числа, текст, адреси комірок, посилання на діапазон комірок, знаки дій. Кількість аргументів залежить від функції. Бувають функції без аргументів, наприклад: Сегодня(); Пи().
Вибір функції виконується за допомогою майстра функцій:
  1.       Встановити курсорну рамку в комірку, де має знаходитись результат.
  2.    На панелі Главная натиснути кнопку , або натиснути кнопку  fx  у рядку формул, або вибрати потрібну категорію і функцію в меню Функции.
  3.       На екрані відкриється діалогове вікно Мастер функций – шаг 1 из 2, в якому спочатку потрібно вибрати категорію функції, а потім конкретну функцію зі списку функцій даної категорії. Натиснути кнопку ОК (Рис.2а).
  4.     З’явиться інше діалогове вікно, в якому потрібно вказати аргументи функції (Рис.2б). До кожної функції внизу діалогового вікна написана довідкова інформація про призначення цієї функції. Якщо встановити курсор у рядок аргументів, у вікні з’являється інформація про цей аргумент. Встановити курсор у рядок аргументів і курсором миші виділити на робочому листі діапазон комірок. Натиснути ОК.




 а) Рис.  2





 б) Рис.  2
Наприклад: =СРЗНАЧ(A2:А10), значенням цієї функції буде середнє арифметичне восьми чисел, які знаходяться у діапазоні комірок від А2 до А10.
Функції Сума, Мінімум, Максимум, Середнє використовуються в електронних таблицях часто, - тому для них на панелі інструментів Главная знаходиться спеціальна кнопка å (Автосуммирование). Якщо активізувати комірку та натиснути кнопку å, то з’явиться формула суми, яку можна модифікувати.
Прогресія і автозаповнення. В електронних таблицях є можливість заповнення комірок різними типами прогресій. Прогресії використовуються для нумерації комірок, для введення послідовності значень. В наступній таблиці представлені різні способи створення різних прогресій. Для створення прогресії слід потягнути курсором миші за маркер заповнення курсорної рамки (Рис.3). Заповнення можна робити як по горизонталі, так і по вертикалі. В деяких випадках потрібно утримувати клавішу Ctrl.
Рис.  3


            

                 ЗАВДАННЯ виконати з 30.03 по 03.04



    Тепер спробуємо використати електронні таблиці для розв'язування 

завдання з біології.Розрахунок біоритмів людини та побудова графіків 

біоритмів окремої людини. Стан здоров’я та працездатність людини багато в

чому залежить від того, наскільки режим праці і відпочинку відповідає його 

індивідуальним біоритмам. Щоб більше цікавої інформації прочитати 

перейди за посиланням: https://osvita.ua/vnz/reports/biolog/26951/ 

 Тепер спробуємо створити модель розрахунку біоритмів для себе та 

близьокої для вас людини і переглянути суміщеність ваших біоритмів. 

Для виконання практичної частини переглянь відео-урок:




та зроби аналогічно для себе. Результат надішли на електронну пошту:tdariy68@gmail.com


ЗАВДАННЯ виконати з 13.04 по 27.04

тема: Задачі на підбір параметрів.

1. Спочатку перегляньте презентацію




2. Перегляньте виконання прикладу за допомогою відео-уроку
3. Виконайте практичне завдання (одне з поданих нижче  трьох, яке вам більше сподобається).
https://drive.google.com/file/d/1CJ4cNKRIiiehnwpSz91sv6l8Tg6pte4Y/view?usp=sharing

4. Після практичного завдання не забудьте відповісти на тести






ЗАВДАННЯ виконати з 28.04 по 04.05
Практична робота: "Підрахунок кількості вітамінів у салатах"
Виконайте практичну роботу згідно завданню та з вказівками, які ви отримали під час онлайн уроку. Надішліть результат на пошту: tdariy68@gmail.com 

Після виконання практичної роботи необхідно підготуватись до контрольної роботи, яка відбудеться 18.05 о 10.00 під час онлайн уроку в zoom.

До кінця травня вам також необхідно виконати проект "Додаток для розрахунку правильного збалансованого харчування підлітка". Для виконання проекту вам знадобиться  інформація, яку можна отримати за наступними посиланнями:
  1. https://naurok.com.ua/prezentaciya-rezhim-harchuvannya-pidlitkiv-46012.html - презентація
  2. https://medfond.com/static/tablicya-kaloriinosti-produktiv.html - таблиця калорійності
  3. https://mixsport.pro/ua/blog/top-5-besplatnyh-prilozenij-dla-pravilnogo-pitania-i-podsceta-kalorij додатки для розрахунку.
Скористайся ними для визначення правильності виконання проекту. Проект повинен складатись з двох частин: таблиця з розрахунками (excel)  та тестовий опис дій, які виконуються у таблиці. Результат як завжди надсилаємо на мою пошту: tdariy68@gmail.com 



Комментариев нет:

Отправить комментарий